Produse
»
Marketing » Utile » Sfaturi pentru realizarea unor brosuri de succes

Sfaturi pentru realizarea unor brosuri de succes

Brosurile sunt unele dintre cele mai utilizate materiale de promovare datorita succesului pe care acestea il au in randul publicului tinta. Ele reprezinta de fiecare data o provocare atat din punct de vedere grafic, cat si din punct de vedere tipografic.

Exista numeroase tipuri de brosuri, acestea avand diferente in ceea ce priveste marimea, forma sau alte aspecte estetice. Cel mai important lucru pe care toate brosurile il au in comun e faptul ca se distribuie in mod gratuit si sunt o forma de marketing direct. In urma studiilor efectuate, s-a constatat faptul ca aproximativ 65% dintre consumatori considera brosurile ca fiind foarte utile in deciziile lor de cumparare.

Cele mai utilizate tipuri de brosuri sunt cele in format A4 sau A5, format inchis. In ceea ce priveste tipul de coperta, se poate opta pentru varianta mata sau lucioasa, iar pentru o rezistenta indelungata in timp aceasta poate fi plastifiata cu folie mata sau lucioasa.

Un aspect foarte important de luat in calcul atunci cand luati decizia de a realiza brosuri publicitare este modul de legare. Exista mai multe moduri de legare, in functie de numarul de pagini pe care brosura il contine si de aspectul final pe care va doriti ca aceasta sa il aiba. Ca si moduri de legare, puteti opta pentru capsare, brosare sau legare cu spirala metalica, insa brosarea este recomandata pentru cataloage de produse sau materiale publicitare care au peste 60 de pagini.

De regula, prima pagina este recomandat sa fie cea mai atractiva, astfel incat sa convinga din prima cititorul sa o deschida. Aceasta trebuie sa contina neaparat logo-ul companiei, sloganul, website-ul si imagini atractive.  In interior recomandam sa fie incluse cele mai importante detalii de care cititorul are nevoie pentru a cumpara sau pentru a actiona in directia dorita de noi. Pot fi prezentate diverse produse/servicii insotite de imagini si explicatii pentru fiecare dintre acestea si orice alte informatii pe care le considerati relevante pentru potentialul client. Pe ultima pagina este important sa se regaseasca datele de contact ale companiei, precum si link spre website sau spre blog, daca este cazul si numele persoanei sau persoanelor de contact.

Pentru o promovare eficienta a companiei voastre, va stam la dispozitie cu numeroase servicii de tiparire pliante, tiparire flyere, tiparire carti de vizita si alte servicii tipografice de calitate superioara, la preturi foarte avantajoase!  


Comentarii

Nu exista comentarii la acest articol. Fiti primul care comenteaza!



Nume*
 
Email
(nu va fi facut public)    
Comentariu*
 
Introduceti codul din imagine:


Copyright©2014 itip.ro . Design realizat de Softimpera
ITIP - Sfaturi pentru realizarea unor brosuri de succes