Produse
»
Print » Informatii utile » Importanta culorilor in publicitate

Importanta culorilor in publicitate

Succesul in publicitate este determinat intr-o foarte mare masura de tot ceea ce tine de imagine. Culorile si design-ul au un rol foarte important in mentinerea si imbunatatirea continua a imaginii unei firme sau a unui brand. Atunci cand vine vorba de aceste aspecte, culorile au un impact foarte mare si daca sunt utilizate gresit pot cauza pierderi substantiale. Acestea au rolul de a tenta si atrage consumatorii, ele fiind primele lucruri observate.

Desi fiecare persoana percepe si intelege culorile intr-un mod unic si diferit, noi va oferim urmatoarele sfaturi pentru  a va ajuta sa faceti cea mai buna alegere atunci cand vine vorba de culori:

Albastru – E o culoare populara si se poate folosi cu succes pentru multe produse. Este o nuanta rece care poate insemna puritate, claritate, seriozitate, calitate, eficienta si masculinitate. Se potriveste foarte bine cu bauturile racoritoare ca si apa, cu haine, masini de lux si detergentii de geamuri. De asemenea, se poate folosi cu succes in print-urile firmelor ce ofera servicii de IT.

Rosu – Este o culoare puternica care atrage instant atentia oricui. Fiind o culoare calda, ea exprima putere, viteza, energie si poate trezi emotii si reacti puternice. Poate fi folosita in multe domenii, ea functionand foarte bine pe materiale printate atunci cand vreti sa atrageti atentia cu informatii importante si relevante.

Verde – Inspira prospetime, noutate, curatenie, liniste, sanatate si vitalitate. Este folosit in principal pentru farmacii, produse bio si eco, ceaiuri, sucuri naturale si unele produse alimentare. De asemenea poate insemna si eficienta si poate fi folosit pentru firmele care ofera diverse servicii.

Galben – Culoare calda care inseamna veselie, armonie, energie si poate fi folosita pentru a atrage atentia asupra lucurilor foarte importante. Aceasta culoare poate fi folosita cu succes pentru afisele cu produse pentru copii, familii si cu produse alimentare. Daca este folosita in exces poate cauza disconfort celui care vede materialele publicitare, insa daca este folosita cu inteligenta poate avea mare succes.

Violet – Asociata de mult timp cu luxul, acesta culoare are in ziua de azi un mare succes. Reprezinta feminitate, calitate si eleganta si este o culoare preferata in mod special de femei. Poate fi folosita pentru materiale publicitare cu produse alimentare dulci ca si ciocolata, pentru afisele cu evenimente de seara si pentru printuri cu cosmetice.

In concluzie, atunci cand luati o decizie in privinta culorilor folosite la print trebuie sa va ganditi ca si culorile sa se potriveasca cu valorile brandului. De aceea este important sa apelati cu incredere la noi pentru servicii de tipografie Cluj  la standarde inalte de calitate.


Comentarii

Nu exista comentarii la acest articol. Fiti primul care comenteaza!



Nume*
Email
(nu va fi facut public)
Comentariu*
Introduceti codul din imagine:


Copyright© 2020 ITIP - Tipareste inteligent Design realizat de Softimpera
Tipografia ITIP - Importanta culorilor in publicitate