Produse
»
Marketing » Utile » Cum sa realizezi un pliant de succes

Cum sa realizezi un pliant de succes

Una dintre cele mai eficiente si avantajoase metode de promovare este prin intermediul pliantelor. De aceea, ne-am gandit sa iti oferim cateva idei si sfaturi despre cum sa realizezi un pliant de succes.

Utilizarea pliantelor in scop de marketing imbina doua aspecte foarte importante:
  1. ajuta la promovarea brandului companiei si la asocierea produselor sau serviciilor oferite cu identitatea vizuala a companiei tale;
  2. ofera informatii suplimentare despre produsele si serviciile oferite sau despre promotiile si ofertele aflate in derulare.
Pentru a face ca pliantul oferit de tine sa fie atragator este foarte important cum alegi designul si textul.

Designul trebuie sa fie potrivit produsului, serviciului sau evenimentului pe care il promovezi prin intermediul acestuia. Scopul designului este acela de a atrage rapid interesul unui numar cat mai mare de persoane. Culorile, imaginile si elementele grafice trebuie sa fie atent alese si trebuie combinate in asa fel incat sa nu distraga atentia de la text, insa sa fie atragatoare si sa iasa in evidenta.

Ne vine natural sa citim de la stranga spre dreapta si de sus in jos. De aceea, iti recomandam ca informatia esentiala din pliant sa o pozitionezi in partea de sus a acestuia, iar imaginea sau imaginile sa le asezi de preferat in partea dreapta.

De asemenea, iti recomandam ca formatul, fontul si continutul ales pentru text sa fie unul simplu, usor de citit si accesibil. In general oamenilor nu le plac textele greoaie si resping frazele lungi.

Scopul pliantului trebuie sa fie acela de a directiona clientul catre compania ta. De aceea, este recomandat ca acesta sa fie formulat in asa fel incat sa fie interactiv. Continutul pliantului trebuia sa determine persoana care il citeste sa te contacteze, sa acceseze site-ul tau, sa apeleze la serviciile sau produsele oferite.

Informatiile din textul pliantului trebuie sa fie relevante si captivante, astfel incat sa atraga interesul publicului tinta. Destinatarul mesajului trebuie sa perceapa cu usurinta informatia existenta in pliant.

De asemenea, daca doriti sa adaugati un plus de atentie asupra pliantului dumneavoastra, puteti utiliza cupoane de reducere sau diverse oferte, de care clientul poate beneficia prin prezentarea pliantului. Realizarea unui pliant cu un cupon inclus poate fi si o stratagie de a evalua impactul pe care mesajul transmis l-a avut asupra publicului tinta.

Calitatea tiparului si a materialelor utilizate pentru realizarea pliantelor este, de asemenea, deosebit de importanta. Acestea denota din partea ta profesionalism si respect fata de client si produsele oferite. Noi te putem ajuta cu servicii de tiparire pliante.


Comentarii

Nu exista comentarii la acest articol. Fiti primul care comenteaza!



Nume*
Email
(nu va fi facut public)
Comentariu*
Introduceti codul din imagine:


Copyright© 2020 ITIP - Tipareste inteligent Design realizat de Softimpera
Cum sa realizezi un pliant de succes – Tipografia ITIP