Produse
»
Marketing » Utile » Importanta publicitatii in perioadele de criza

Importanta publicitatii in perioadele de criza

In perioadele de criza sunt afectate nu doar planurile economice si forta de munca, ci si planurile personale si sanatatea. Modul de viata se schimba de la modul general, pana la cele mai mici detalii si obiceiuri.

Ca urmare a acestei schimbari credem ca este bine sa reducem anumite cheltuieli. Insa, de multe ori daca nu ne documentam corespunzator si nu urmam sfaturile specialistilor in domeniu, putem alege sa reducem bugetul acolo unde nu este cazul. In perioadele de criza este bine ca business-urile sa se sustina unele pe altele si sa sprijine comunitatile din jur.

Pentru a nu intrerupe comunicarea cu clientii, continuarea publicitatii si a marketingului sunt deosebit de importante. Din experientele anterioare, in perioadele de criza, este recomandat ca brandurile sa investeasca strategic pentru a avea rezultate pe termen lung. Companiile care au continuat sa investeasca in publicitate au ramas puternice si s-au recuperat mult mai repede decat de companiile care, in perioada de criza, au renuntat cu totul la publicitate.

Mai mult decat atat, companiile care isi continua sau isi readapteaza strategia de publicitate in perioadele de criza, obtin un avantaj consistent fata de companiile care renunta la publicitate. Explicatia este foarte simpla. Intr-o piata lipsita de comunicare, orice actiune in acest sens devine mult mai vizibila iar ecoul si feedback-ul clientilor este evidentiat de lipsa de actiune a companiilor concurente.

In urma statisticilor efectuate pe situatii concrete, s-a dovedit ca imaginea si credibilitatea unui brand a devenit mai vulnerabila daca, in perioadele de criza sau post-criza, si-a incetat activitatea de promovare. Reducerea bugetului pentru publicitate poate avea un efect negativ asupra mai multor planuri. Printre care amintim: popularitatea, afinitatea, diferentierea intre produsele oferite de dumneavoastra si cele ale concurentei, relationarea si empatia cu clientii.

Modalitatea cea mai buna pentru asigurarea cresterii brandului si mentinerea popularitatii acestuia si in timp de criza, este pastrarea bugetului pentru publicitate si investitia continua in promovare. In functie de produsele sau serviciile pe care le oferiti va recomandam cateva metode eficiente de promovare.

Flyerele si pliantele sunt modalitati de marketing care pot mentine clientii si potentialii clienti informati in permanenta despre promotiile, ofertele sau produsele noi pe care le oferiti. Realizate intr-un mod atractiv si cu un mesaj bine stabilit, ele pot fi o modalitate de promovare eficienta si accesibila pentru perioadele de criza.

Brosurile sunt o metoda eficienta de promovare in special daca urmeaza sa lansati o campanie promotionala pentru produse sau servicii noi. Utilizand aceasta metoda, pastrati legatura permanenta cu clientii sau potentialii clienti, oferindu-le informatii actualizate si de interes.
 
Cataloagele au ca scop principal prezentarea produselor disponibile sau aflate la oferta. Asadar, utilizarea cataloagelor ca metode de publicitate pe timp de criza, poate insemna pastrarea permanenta a legaturii cu clientii. Rasfoirea unui catalog cu produsele preferate poate oferi o motivatie de a depasi aceasta perioada grea si un scop catre care sa ne indreptam.

Stickerele sunt ideale pentru a transmite un mesaj despre produsele sau serviciile pe care le oferiti. Datorita faptului ca acestea pot fi aplicate pe diverse obiecte si suprafete, ele pot defini identitatea vizuala a companiei dumneavoastra si ajuta la pastrarea acesteia in mintea clientilor sau potentialilor clienti.

Pentru o promovare eficienta a companiei dumneavoastra, va stam la dispozitie cu numeroase servicii de tiparire flyere, pliante, brosuri, cataloage, stickere si alte servicii tipografice de calitate ridicata.


 



Comentarii

Nu exista comentarii la acest articol. Fiti primul care comenteaza!



Nume*
Email
(nu va fi facut public)
Comentariu*
Introduceti codul din imagine:


Copyright© 2020 ITIP - Tipareste inteligent Design realizat de Softimpera
Importanta publicitatii in perioadele de criza – Tipografia ITIP