Produse
»
Marketing » Utile » Promovarea evenimentelor prin flyere

Promovarea evenimentelor prin flyere

Cand vine vorba de organizarea unui eveniment special, cum ar fi un concert sau chiar deschiderea unui magazin, cel mai important lucru pe care trebuie sa il faci este, sa ii faci pe oameni sa constientizeze acel eveniment. Exista mai multe modalitati prin care puteti face acest lucru, inclusiv radio, TV, panouri publicitare, ziare. Pentru aceste metode bugetul pe care doriti sa il folositi pentru promovarea poate este prea mic.
Prin flyere puteti sa va promovati evenimentul, dar cu costuri mai mici. Iata 5 motive pentru care puteti utiliza flyere la promovare evenimentului.

1. Publicul
Cu ajutorul flyerelor puteti ajunge la publicul dumneavoastra prin mai multe moduri:
        - Distribuire in strada
        - Distribuire in magazin
        - Trimitere prin posta
        - Distribuire cu ajutorul ziarului

2. Creativitatea
In momentul in care decideti sa va promovati evenimetul cu un flyere, spatiul disponibil va premite sa fiti creativ. Puteti scoate flyerul in evidenta dar si sa evidentiati mesajul principal. Majoritatea flyerelor sunt de dimensiunea unei foi A5 si pot avea doua fete pentru a va oferi spatiu suplimentar de transmitere a mesajului.

3. Tangibil
Un mare avantaj in folosirea flyerelor pentru promovarea unui eveniment, esta natura sa tangibila. Faptul ca, clinetii vor tine fizic flyerul va ajuta sa trimiteti mai usor mesajul. Modul in care este realizat designul si modul in care este tipari, poate influenta clientul daca sa il citeasca sau nu. Acesta este motivul pentu care este important sa-ti scoti fulturasul in evidenta dar si sa te asiguri ca mesajul tau principal este clar si usor de vazut. Flyerele va permit, de asemenea, sa beneficiati de un finisaj de imprimare de calitate, care poate face o mare diferenta atunci cand vine vorba citirea acestuia.

4. Stimulent
Un flyer va ofera, de asemenea, spatiul necesar pentru a include un voucher cadou sau un cod de reducere. Aceasta este o modalitate excelenta de a creste gradul de interes al posibililor clineti pentru evenimentul organizat.
 
 
5. Masurabil
Codurile promotionale sunt o modalitate foarte buna de a masura cat de reusita a fost campania de marketing. Poti folosi flyerul ca instrument de masurare pentru a stabili succesul pe care l-a avut evenimentul.
Daca doriti sa aveti un eveniment de succes cu ajutorul flyerelor, la ITIP folosim tehnologii noi pentru a livra produse de calitate.


Comentarii

Nu exista comentarii la acest articol. Fiti primul care comenteaza!



Nume*
Email
(nu va fi facut public)
Comentariu*
Introduceti codul din imagine:


Copyright© 2020 ITIP - Tipareste inteligent Design realizat de Softimpera
Promovarea evenimentelor prin flyere - Tipografia ITIP