Produse
»
Marketing » Utile » Se mai folosesc cartile de vizita?

Se mai folosesc cartile de vizita?

Daca te intrebai daca mai este cazul sa realizezi carti de vizita pentru compania ta si in acest an, raspunsul este da. Chiar daca majoritatea elementelor printabile au trecut in ultimii ani in mediul digital, cartile de vizita raman in continuare un element important al afacerii tale. Afla din acest articol de ce inca sunt importante cartile de vizita si cum sa iesi in evidenta cu ele.
  1. Cartile de vizita ajuta la dezvoltarea brandului

Cartile de vizita ajuta la dezvoltarea brandului tau, deoarece de cele mai multe ori sunt primul contact pe care o persoana il are cu compania ta. Pe langa informatiile de contact persoana analizeaza si logo-ul, design-ul, fontul scrisului, dar si materialul cartii, tocmai de aceea este important sa alegi elemente care sa iti reprezinte cat mai bine brandul.
  1. Exprima profesionalism

Vrei sa transmiti potentialilor parteneri sau clienti ca esti o persoana organizata care are mereu totul pregatit? Atunci cartile de vizita sunt modalitatea potrivita prin care poti sa faci asta. Ia mereu cu tine cateva carti de vizita, astfel incat atunci cand ai ocazia sa te intalnesti cu un potential colaborator sa le ai la indemana. Acest lucru va exprima profesionalismul de care dai dovada atat tu, cat si compania ta.
  1. O metoda mai rapida de schimbare a datelor de contact

Atunci cand participi la un eveniment de networking sau chiar la o intalnire cu potentiali colaboratori, persoanele tind sa fie grabite si sa uite sa faca schimb de date de contact. Oferirea unei carti de vizita face ca schimbul de date de contact sa fie mult mai rapid, fara ca cealalta persoana sa piarda timp pentru introducerea acestora in momentul unui eveniment sau intalniri, iar tu dai dovada si de profesionalism.
  1. Foloseste-le pentru promovarea retelelor de socializare

Ai o afacere pentru care ai facut si conturi pe retelele de socializare? Include conturile retelelor de socializare si pe cartea de vizita, astfel incat potentialii colaboratori sa poata afla mai multe despre afacerea ta sau chiar sa te urmareasca pentru a fi la curent cu produsele si serviciile tale,
  1. Distribuie carti de vizite cu un mesaj clientilor

Daca afacerea ta este in domeniul de ecommerce atunci o idee foarte buna este sa incluzi in pachetul cu produse pe care l-ai livrat o carte de vizita cu un mesaj de multumite, dar si paginile retelelor de socializare cu un un indemn sa te mentioneze intr-o poza cu produsele comandate.
  1. Poti sa cresti numarul clientilor potentiali

Nu mai este nimic nou faptul ca marketingul direct este cea mai eficienta metoda de promovare. Daca ai tinut o prezentare sau ai avut o discutie cu un potential client, ofera-i o carte de vizita care ii ofera un beneficiu. Spre exemplu poti printa un cod QR care sa il duca pe o pagina de abonare la newsletter-ul website-ului tau in urma caruia va primi un anumit discount la prima comanda.

Cartile de vizita inca sunt un element important al afacerii tale si nu trebuie sa renunti la ele, mai ales daca iei in considerare faptul ca le poti personaliza asa cum iti doresti: de la materiale de calitate, la design-uri moderne si chiar QR coduri. Noi iti oferim servicii de tiparire carti de vizita de cea mai buna calitate, astfel incat tu si afacerea ta sa iesiti in evidenta. Ofertele noastre includ optiunile de infoliere lucioasa sau mata, lacuire offset sau lacuire selectiva, stantare, iar tiparirea se poate realiza pe diferite tipuri de carton: texturat, colorat in masa, carton perlat sau sidefat si multe altele. 


Comentarii

Nu exista comentarii la acest articol. Fiti primul care comenteaza!



Nume*
 
Email
(nu va fi facut public)    
Comentariu*
 
Introduceti codul din imagine:


Copyright© 2020 ITIP - Tipareste inteligent Design realizat de Softimpera
Se mai folosesc cartile de vizita?