Produse
»
Print » Informatii utile » Cum sa Creezi un Flyer de Efect

Cum sa Creezi un Flyer de Efect

 
Pe cand o parte a lumii se distanteaza de reclamele tiparite, s-a dovedit de mai multe ori faptul ca acestia isi au rolul bine meritat in viata unei companii. Asadar sunt multe situatii in care promovarea vizuala, prin intermediul internetului, pur si simplu nu este de ajuns. Conferinte, open-doors-day, intalniri de afaceri, toate acestea sunt evenimente la care materialele promotionale tiparite sunt de neinlocuit.

 

3 Lucruri Importante de Facut inainte de Crearea Flyerului

Acestea sunt trei intrebari pe care trebuie sa ti le stabilesti inainte de planuirea aspectului flyerului:
  1. CINE este audienta tinta?
  2. DE CE o sa il citeasca oamenii?
  3. CE vrei sa faca clientii ulterior?
Par a fi niste idei simple, dar de multe ori au un impact major asupra succesului unui flyer. Sa le analizam pe fiecare in parte.
  1. Cine este audienta tinta?
Aceasta este o intrebare la care putem raspunde din mai multe perspective. Putem sa segmentam audienta prin prisma datelor demografice (varsta, sex, venit etc.), grupul de afiliere (proprietari de afaceri mici, fani ai golfului etc.) sau limba vorbita.
Raspunsul la aceasta intrebare te va ajuta sa selectezi fontul si imaginile potrivite grupului caruia doresti sa te adresezi. O modalitate buna de inspiratie este sa ne uitam la emisiuni TV sau reviste care se adreseaza aceleiasi audiente.
  1. De ce o sa il citeasca oamenii?
Inainte sa ne gandim la designul flyerului trebuie sa identificam informatiile importante pe care dorim sa le evidentiem. Ce beneficii aduce produsul sau serviciul tau consumatorilor?
Stabileste un beneficiu general dupa care mentioneaza cum va ajuta programul tau sa se atinga acel scop.
  1. Ce vrei sa faca clientii ulterior?
Ultimul pas inainte sa ne apucam de scris este definirea unui “call to action”, o actiune de indeplinit:
  • Inscrie-te
  • Contacteaza-ne
  • Cere oferta
  • Viziteaza-ne acum
  • Devino membru
Daca nu definim un call-to-action riscam ca flyerul sa nu determine nicio actiune din partea clientilor.
 


Acum ca am stabilit partea conceptuala a flyerului, putem sa vorbim mai mult despre design.

Fonturile

Alege un font care se imbina cu ocazia: fonturile distractive, desenate de mana se potrivesc unui eveniment dedicat copiilor, insa daca este vorba de o intalnire de afaceri ar fi indicat sa alegi un font mai formal. Daca te intorci la intrebarea Cine este publicul tinta, va fi mai usor sa determini fontul care i-ar fi pe plac. Flyerele pot avea un font pentru titluri si alt font pentru descierile mai detaliate. Este in regula sa folosesti doua fonturi dar nu mai multe, ca sa pastrezi un aspect profesional al flyerului. Alege fonturi care sunt usor de citit. In special, fiind vorba de flyere, asigura-te ca dimensiunea scrisului este destul de mare ca sa se poata vedea cu usurinta.
 

Culori si Imagini

Precum si fonturile, imaginile se aleg in functie de audienta. Culorile tipatoare pot atrage un segment tanar, pe cand pentru un grup de oameni de afaceri este indicat sa alegem imagini mai discrete. Acestea sunt exepmle simple, insa ideea principala este sa asortam stilul imaginilor la eveniment si la publicul tinta. Este intodeauna un sfat bun sa optezi pentru imagini de calitate si culori cat de cat indraznete pentru evidentierea unor informatii.
 


Spatiile albe

Spatiile albe nu trebuie sa ramana albe, insa trebuie sa fie spatii goale. Spatiile albe sunt locurile in care nu este nicio imagine si nici text. Insa aceasta nu inseamna ca spatiul gol este irosit. Chiar avem nevoie de spatiile goale in care sa ne odihnim ochiul. Foarte multe informatii si imagini pot fi obositoare si se pierde esentialul pe care dorim sa il comunicam.


Cateva sfaturi utile:
  • Mai putin inseamna mai mult cand vine vorba despre textul din pagina – gandeste-te mai bine in liste decat paragrafe.
  • Ai la dispozitie doar o secunda ca sa atragi atentia cuiva, nu crea confuzie cu un design complicat.
  • Oamenii citesc de la stanga la dreapta si de sus in jos, constuieste-ti flyerul luand in considerare acestea.
Verifica dimensiunile si promotiile de flyere disponibile in gama Tipografiei Online ITip.
 


Comentarii

Nu exista comentarii la acest articol. Fiti primul care comenteaza!



Nume*
Email
(nu va fi facut public)
Comentariu*
Introduceti codul din imagine:


Copyright© 2020 ITIP - Tipareste inteligent Design realizat de Softimpera
Cum sa Creezi un Flyer de Evect - Blog Itip